Інструкція для користування електронним документообміном

Paperless – це сервіс для компаній та підприємців, що забезпечує документообіг в електронній формі.
- Paperless економить Ваш час: з ним не потрібно вручну підписувати паперові примірники документів і очікувати на їх пересилання – електронно-цифровий підпис дозволяє моментально їх підписати і доставити адресату.
- Paperless економить кошти: з ним Ви не витрачаєтесь на друк, зберігання документів та кур’єрські послуги – документи надсилаються так само легко, як електронні листи.
- Paperless економить місце: з ним не потрібні численні шафи та папки для зберігання документів – всі документи чітко структуровані і надійно збережені.
Для здійснення електронного документообміну між ТОВ "Черкасиенергозбут" та Споживачев, Вам необхідно виконати наступні кроки:
1. Споживач повинен мати електронний цифровий підпис (ЕЦП). Отримати послуги ЕЦП фізична або юридична особа може в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК) за посиланням https://czo.gov.ua/ca-registry
2. Зареєструватись на веб-сервісі "Paperless - сервіс для компаній та підприємців по обміну документами між собою в електронній формі", за посиланням https://paperless.com.ua
3. Завантажити та заповнити Угоду для електронного документообніну вибравши відповідний центр обслуговування споживаців ТОВ "Черкасиенергозбут" (ЦОС)
4. Підписати Угоду ЕЦП та направити через веб-сервіс Paperless на електронну адресу contract.zbut@gmail.com
Примітка: на електронну адресу contract.zbut@gmail.com необхідно надсилати виключно підписані Угоди для електронного документообніну. Всі інші документи не будуть розглядатись.
5. На електронну адресу Споживача буде надіслано лист із електронною адресою за якою в подальшому буде здійснюватись електронний документообмін, а також унікальний ключ ДПЕ для реєстрації в "Кабінеті юридичного споживача" для перегляду історії розрахунків.
-->