Інструкція для користування електронним документообміном

Paperless – це сервіс для компаній та підприємців, що забезпечує документообіг в електронній формі.
✔ Paperless економить Ваш час: з ним не потрібно вручну підписувати паперові примірники документів і очікувати на їх пересилання – електронно-цифровий підпис дозволяє моментально їх підписати і доставити адресату.
✔ Paperless економить кошти: з ним Ви не витрачаєтесь на друк, зберігання документів та кур’єрські послуги – документи надсилаються так само легко, як електронні листи.
✔ Paperless економить місце: з ним не потрібні численні шафи та папки для зберігання документів – всі документи чітко структуровані і надійно збережені.


Для здійснення електронного документообміну між ТОВ "Черкасиенергозбут" та Споживачем, Вам необхідно виконати наступні кроки:
1. Споживач повинен мати електронний цифровий підпис (КЕП). Отримати послуги КЕП фізична або юридична особа може в одному з кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (КНЕДП) за посиланням https://czo.gov.ua/ca-registry
2. Зареєструватись на веб-сервісі "Paperless - сервіс для компаній та підприємців по обміну документами між собою в електронній формі", за посиланням https://paperless.com.ua
3. Завантажити та заповнити Угоду для електронного документообніну ТОВ "Черкасиенергозбут"
4. Підписати Угоду КЕП та направити через веб-сервіс Paperless на електронну адресу contract.zbut@gmail.com
Примітка: на електронну адресу contract.zbut@gmail.com необхідно надсилати виключно підписані Угоди для електронного документообніну. Всі інші документи не будуть розглядатись.
5. На електронну адресу Споживача буде надіслано лист із електронною адресою за якою в подальшому буде здійснюватись електронний документообмін.