Найцінніше  і найцікавіше у моїй професії – це робота з людьми, - Серафима Ларіошина

15 кві 2019

Найцінніше і найцікавіше у моїй професії – це робота з людьми, - Серафима Ларіошина

   Одна з найголовніших переваг енергопостачальної компанії ТОВ «Черкавсиенергозбут» на ринку постачання електроенергії - це висококваліфіковані кадри. 
   Так склалось, що з близько  220 працівників компанії майже 80 відсотків персоналу – досвідчені фахівці, які віддали сфері енергозбуту від 5 до 25 років життя. І однією з таких фахівців є працівниця Черкаського міського центру обслуговування споживачів (ЦОС, Центр) ТОВ «Черкасиенергозбут» Серафима Ларіошина. До цього вона 13 років працювала у відділі розрахунків Черкаського міського РЕМ, де весь цей період спеціалізувалась на обслуговуванні юридичних споживачів.  
   Щоденна робота Черкаського міського ЦОС – це суцільна круговерть цифр і документів, людей і емоцій. Адже головне завдання Центру - консультувати та обслуговувати побутових та юридичних споживачів. Робочий графік кожного працівника Центру напружений і буквально розписаний по хвилинах. Автор цих рядків поспілкувався з Серафимою Ларіошиною на її робочому місці, скориставшись шпаринкою у кілька хвилин, що раптом утворилась між візитами споживачів.   

    - Як Ви обрали професію енергетика? 
   - Спонтанно. До того, як прийшла у Черкаський міський РЕМ, працювала у іншій структурі, жодним чином не пов’язаній з енергетикою. А одного разу я дізналась, що у РЕМ є вакантне  місце. Піти туди на роботу порадили друзі, а ще мабуть, спрацювало і те, що ця робота була близько від мого дому (посміхається, - авт.). Одним словом, вирішила випробувати себе у новій галузі. Влаштувалась на роботу і почала працювати. А далі пішло поїхало. І оком кліпнути не встигла, а вже 13 років пролетіло. Аж не віриться. У мене відчуття, наче це вчора було.

    - Вашому досвіду роботи у сфері енергозбуту можна тільки позаздрити. Тому дуже важлива саме Ваша думка з приводу того, чи змінилось щось у обслуговуванні споживачів відтоді, як почав працювати Черкаський міський Центр обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут»?
   - Зміни є. Для людей стало значно простіше і легше, бо вони вже мають змогу спілкуватись з нами, як кажуть без бар’єру. Раніше як було? Приходить споживач і спілкується з фахівцем району електромереж через віконце у скляній перегородці. Тобто, дав квитанцію і все. Споживачу і фахівцю було важко порозумітися, перебуваючи по різні боки скляної перегородки: адже ні один ні інший не могли нормально почути один одного. От і спробуй у таких умовах щось пояснити споживачу, а йому зрозуміти суть того, що йому пояснюють.  Тепер же споживач приходить у Центр, сідає за стіл навпроти працівника ЦОС, і між ними вже відбувається відкритий діалог. У ході спілкування ми з’ясовуємо всі суттєві моменти, і маємо можливість краще розібратись у ситуації, що виникла та знайти кращі шляхи вирішення тієї чи іншої проблеми. Це те, чого раніше, до відкриття Центру не було. Це і є те нове, позитивне і прогресивне, що відрізняє нову  модель обслуговування від старої. 

   - Що найбільше цінуєте у своїй роботі?
   - Спілкування. Чим більше спілкуєшся з людьми, тим більше навиків у спілкуванні і здобуваєш. Приходять люди, кожний зі своїм якимось питанням, я починаю перейматись їхньою проблемою і шукаю вихід. І з кожним разом цей досвід зміцнюється. Тож, вважаю, що найцінніше  і найцікавіше у моїй професії – це робота з людьми.  

   - Яке, на Ваше переконання є Вашим головним досягненням у професійному житті?
   - Роки служби у сфері енергозбуту назавжди змінили мене і моє життя. Я навчилась чути і розуміти людей, знаходити шляхи вирішення їхніх проблем. Далеко ж не кожний споживач може зрозуміло пояснити суть питання, з яким він до нас прийшов. Тож, щоб споживач пішов від нас задоволеним, наші працівники повинні проявити всі свої знання і майстерність. І, переконана, нам це вдається.