Корисна інформація для платників

09 жов 2019

Корисна інформація для платників

      Рахунки за спожиту електричну енергію необхідно оплачувати протягом 10 днів від дня їх отримання.

     При розрахунках просимо врахувати, що сплачені Вами кошти надходять на рахунок ТОВ «Черкасиенергозбут» протягом 5 робочих днів (7 робочих днів), що визначено відповідним договором між АТ «Укрпошта» і електропостачальником.

   При оплаті рахунку у термін понад 10 днів та боргу за попередні місяці, для уникнення відключення від електропостачання, просимо невідкладно повідомити працівників Центру обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут» за телефоном вказаним нижче (див. таблицю) або надіслати на «Viber».

    Тільки після повної оплати заборгованості та відшкодування споживачем витрат на здійснення робіт із припинення та відновлення електропостачання, які орієнтовно становлять: на лічильнику (квартира) – від 350 грн; на опорі (приватний будинок) – від 1500 до 4000 грн. Відновлення електропостачання здійснюється протягом 3-ох робочих днів у містах та 5-ти робочих днів у сільській місцевості.

    Дякуємо за поширення цієї інформації!


№ п/п

Центр обслуговування споживачів

ТОВ «Черкасиенергозбут»

Телефон

1.

Городищенський

(067)510-54-29

2.

Драбівський

(067) 510-54-22

3.

Жашківский

(097)349-65-38

4.

Звенигородський

(068) 914-37-63

5.

Золотоніський

(067) 510-54-32

6.

Кам’янський

(096) 776-99-22

7.

Канівський

(068) 798-21-12

8.

Катеринопільський

(067) 510-54-43

9.

Корсунь-Шевченківський

(067) 510-54-36

10.

Лисянський

(067) 510-54-39

11.

Маньківський

(067) 510-54-52

12.

Монастирищенський

(067) 510-54-31

13.

Смілянський міський

(067) 510-54-27

14.

Смілянський

(067) 510-54-28

15.

Тальнівський

(067) 510-54-60

16.

Уманський

(097) 621-92-31

17.

Христинівський

(067) 510-54-23

18.

Черкаський міський

(067) 510-54-56

19.

Черкаський

(067) 510-54-30

20.

Чигиринський

(067) 510-54-38

21

Чорнобаївський

(067) 510-54-33

22

Шполянський

(067) 510-54-26