Шановні споживачі!

31 жов 2019

Шановні споживачі!

   Якщо ви оплатили заборгованість за спожиту електричну енергію та вартість послуг із припинення та відновлення електропостачання й подали відповідні підтверджувальні документи про здійснення платежу до Центрів обслуговування споживачів (ЦОС) ТОВ «Черкасиенергозбут», але електропостачання електроустановок споживача не відновлено: протягом 3-ох робочих днів у містах та 5-ти робочих днів у сільській місцевості (дані роботи виконує ПАТ «Черкасиобленерго»), просимо вас залишити своє звернення із приводу безпідставного затягування процесу відновлення електропостачання до центрів обслуговування ТОВ «Черкасиенергозбут»:


 

№ п/п

Центр обслуговування споживачів

ТОВ «Черкасиенергозбут»

Телефон

1.

Городищенський

(067)510-54-29

2.

Драбівський

(067)510-54-22

3.

Жашківский

(097)349-65-38

4.

Звенигородський

(068)914-37-63

5.

Золотоніський

(067)510-54-32

6.

Кам’янський

(096)776-99-22

7.

Канівський

(068)798-21-12

8.

Катеринопільський

(067)510-54-43

9.

Корсунь-Шевченківський

(067)510-54-36

10.

Лисянський

(067)510-54-39

11.

Маньківський

(067)510-54-52

12.

Монастирищенський

(067)510-54-31

13.

Смілянський міський

(067)510-54-27

14.

Смілянський

(067)510-54-28

15.

Тальнівський

(067)510-54-60

16.

Уманський

(097)621-92-31

17.

Христинівський

(067)510-54-23

18.

Черкаський міський

(067)510-54-56

19.

Черкаський

(067) 510-54-30

20.

Чигиринський

(067) 510-54-38

21

Чорнобаївський

(067) 510-54-33

22

Шполянський

(067) 510-54-26