Що робити коли споживачу не надана компенсація?

05 лют 2019

Що робити коли споживачу не надана компенсація?

Роз’яснення з приводу того, що має робити споживач, коли йому не надана компенсація за недотримання стандартів якості, опублікувала на своїй сторінці у соціальній мережі «Фейсбук» голова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) Оксана Кривенко.

 

«Найперше, у разі невиплати компенсації у встановлені строки споживач має право звернутися до компанії із заявою. Форма заяви наведена в додатку 3 до Порядку Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання (зразок заяви можна скачати ТУТ).

По-друге, якщо компанія необґрунтовано відмовляє у наданні компенсації або не реагує на звернення, споживач має звернутись до  НКРЕКП та наших територіальних органів.

У разі підтвердження фактів невиплати компенсацій за результатами перевірок компаній (у тому числі за скаргами споживачів):

1). зобов’язує компанію надати компенсацію у подвійному розмірі;
2). накладає на компанію штраф.

Нагадаю у яких випадках компенсація не надається у разі:
- доведених компанією форс-мажорних обставин;
- доведених дій споживача або інших осіб, що призвели до аварійної перерви в електропостачанні або недотримання показників якості електричної енергії;
- у разі запланованих з попередженням перерв у електропостачанні
- відмови споживача у письмовому вигляді від отримання компенсації», - йдеться у тексті роз’яснення голови НКРЕКП.