500 дзвінків на день. У Кол-центрі і ІКЦ «плавляться» телефони

21 лют 2019

500 дзвінків на день. У Кол-центрі і ІКЦ «плавляться» телефони

   Тільки-но до споживачів почали надходити квитанції на оплату спожитої електричної енергії, так зразу  різко зросла інтенсивність роботи Кол-центру та Інформаційно-консультатційного центру (ІКЦ) ТОВ «Черкасиенергозбут». Навантаження на фахівців цих служб у порівнянні з минулим тижнем збільшилась у десять разів (!)
   Судіть самі. Якщо ще тиждень тому фахівці Кол-центру та ІКЦ приймали та опрацьовували приблизно по 50 телефонних дзвінків від споживачів на день, то тепер щодня їм телефонує по 500 споживачів. 
Інтенсивність умов роботи вражає. З ранку і до кінця робочого дня тут панує атмосфера як у штабі фронту під час наступу: поки оператор Кол-центру чи спеціаліст ІКЦ відповідає на один телефонний дзвінок, два-три вже чекають у черзі. 
Рівень емоцій споживачів інколи, просто зашкалює. І якби  цю напругу можна було перетворити на теплову енергію, то телефони Кол-центру та ІКЦ вже б розплавились. 
   Утім, варто віддати належне високому професійному рівню фахівців Кол-центру та ІКЦ ТОВ «Черкасиенергозбут». Відмінна поінформованість, впевнене володіння і оперування фактами, помножене на ввічливий та інтелігентний стиль спілкування працівників Кол-центру та ІКЦ ТОВ «Черкасиенергозбут», робить дива. 
   Зазвичай кожна телефонна консультація проходить так: обурений споживач, ставлячи запитання  не стримує емоцій і свариться у телефонну трубку, але почувши зі слухавки чіткі, зрозумілі, вичерпні, виважені, і, чи не найголовніше, ввічливі пояснення спеціалістів Кол-центру та ІКЦ ТОВ «Черкасиенергозбут», він, закінчуючи розмову, вже щиро дякує за допомогу.
Передаємо кілька епізодів таких консультацій, свідком яких був автор цих рядків.

   Діалог 1
   Споживач:
   - Я досі не отримав квитанції, і не знаю скільки грошей заборгував за електроенергію. Що мені робить?!

   Оператор:
   - Доброго ранку. Квитанції почали доставляти з 18 лютого, і Ваша квитанція ось-ось до Вас надійде. Ви з Черкас, так? У Вас є старий рахунок за попередні місяці? Є? – Дуже добре. Давайте номер особового рахунку. Ага. Ви – Петренко Іван Петрович? (прізвище, ім’я та по-батькові споживача з етичних міркувань змінені, - ред.). 

   Споживач:
   - Так. Це я.

   Оператор:
   - Добре. Сума, яку ви заборгували за електричну енергію складає 897 гривень 96 копійок. 

   Споживач:
   - Мені йти і платити зараз?

   Оператор:
   - Ні в якому разі. Поки не отримаєте квитанції, не платіть. У новій квитанції буде вказано новий особовий номер рахунку і інші реквізити. Якщо заплатите за старими реквізитами, то ваші гроші заблукають, і їх доведеться довго шукати. Обов’язково дочекайтесь квитанції.

   Споживач:
   - Дякую за допомогу.

   Оператор: 
   - Прошу. Немає за що. На все добре.

   Діалог 2

   Споживач:
   - Я загубив квитанцію, що робити, платити за старою квитанцією? А ще, хотів би дізнатись, чи є у мене борг за електроенергію за минулий рік? 

   Оператор:
   - Ні. Це буде не правильно. Якщо заплатите за старими реквізитами, то Ваші гроші підуть на рахунки іншої організації. А Ви звідки? З Городищенського району? – Щоб отримати всю необхідну інформацію щодо суми боргу за минулий рік, Вам необхідно звернутись у Городищенський РЕМ ПАТ «Черкасиобленерго». Вся ця інформація там. Ми – нова організація, яка працює з початку січня 2019. Тож нам Ви будете платити за електроенергію, спожиту у січні. Дуже прошу, будь-ласка, будьте уважними, і пам’ятайте, що за електроенергію, спожиту у минулому році, Ви маєте платити у Городищенський РЕМ ПАТ «Черкасиобленерго». Дуже Вас прошу, не переплутайте. 

   Споживач:
   - Дякую

   Оператор:
   - Прошу. Будьте здорові.

   Діалог 3

   Оператор:
   - Добрий день. Працівник Інформаційно-консультатційного центру ТОВ «Черкасиенергозбут» слухає Вас.

   Споживач:
   - Чула про зміни, і у мене питання, як і куди тепер треба платити за електроенергію?

   Оператор:
   - Добрий день! Ви з Черкас? Квитанцію отримали? – Добре. А на її зворот дивились? Там є щось написано чи ні? Подивіться будь-ласка. Текст бачите? – Добре. Значить, прочитаєте пізніше, а зараз слухайте мене уважно. Наша організація - ТОВ «Черкасиенергозбут» - з 1 січня 2019 року є постачальником електричної енергії споживачам. До січня цього року за спожиту електроенергію Ви платили у ПАТ «Черкасиобленерго». Гроші, які були Вашою переплатою, залишились у ПАТ «Черкасиобленерго». Для того, щоб їх повернути, Вам необхідно взяти квитанції і прийти у Черкаський РЕМ ПАТ «Черкасиобленерго», що знаходиться за адресою вулиця Благовісна, 166. Там Вам треба буде подати заяву про те, щоб ці кошти перерахували на рахунок нашої організації. Ви мене зрозуміли? – Добре. Дякую за увагу. Детально ознайомитись із текстом на звороті квитанції можна на сайті ТОВ «Черкасиенергозбут».

   Споживач:
   - Дякую. Мені все зрозуміло. 

   Оператор:
   - Будь-ласка. Звертайтесь. Будемо раді знову Вам допомогти.

   Діалог 4

   Споживач:
   -  Добрий день. Чи можу я заплатити за електроенергію через термінали?

   Оператор:
   -  Добрий день. Так, звичайно можете. Оплачувати рахунки за спожиту електричну енергію постачальній компанії ТОВ «Черкасиенергозбут» можна через канали приймання платежів банківських установ. Зокрема дуже зручно проводити оплату через систему Приват24. У шаблонах оплати за електроенергію клієнтів банку особові рахунки змінено на діючі автоматично. Тож, одержувач коштів від населення замінено на «Черкасиенергозбут». Зверніть увагу, що нові рахунки починаються на цифру 7 і мають 11 знаків. Детально ознайомитись з цією інформацією можна на сайті ТОВ «Черкасиенергозбут».
   
    Споживач:
   - Дякую.
 
   Оператор:
- Будь-ласка. На все добре.