Тільки-но до споживачів почали надходити квитанції на оплату спожитої електричної енергії, так зразу різко зросла інтенсивність роботи Кол-центру та Інформаційно-консультатційного центру (ІКЦ) ТОВ «Черкасиенергозбут». Навантаження на фахівців цих служб у порівнянні з минулим тижнем збільшилась у десять разів (!)
Судіть самі. Якщо ще тиждень тому фахівці Кол-центру та ІКЦ приймали та опрацьовували приблизно по 50 телефонних дзвінків від споживачів на день, то тепер щодня їм телефонує по 500 споживачів.
Інтенсивність умов роботи вражає. З ранку і до кінця робочого дня тут панує атмосфера як у штабі фронту під час наступу: поки оператор Кол-центру чи спеціаліст ІКЦ відповідає на один телефонний дзвінок, два-три вже чекають у черзі.
Рівень емоцій споживачів інколи, просто зашкалює. І якби цю напругу можна було перетворити на теплову енергію, то телефони Кол-центру та ІКЦ вже б розплавились.
Утім, варто віддати належне високому професійному рівню фахівців Кол-центру та ІКЦ ТОВ «Черкасиенергозбут». Відмінна поінформованість, впевнене володіння і оперування фактами, помножене на ввічливий та інтелігентний стиль спілкування працівників Кол-центру та ІКЦ ТОВ «Черкасиенергозбут», робить дива.
Зазвичай кожна телефонна консультація проходить так: обурений споживач, ставлячи запитання не стримує емоцій і свариться у телефонну трубку, але почувши зі слухавки чіткі, зрозумілі, вичерпні, виважені, і, чи не найголовніше, ввічливі пояснення спеціалістів Кол-центру та ІКЦ ТОВ «Черкасиенергозбут», він, закінчуючи розмову, вже щиро дякує за допомогу.
Передаємо кілька епізодів таких консультацій, свідком яких був автор цих рядків.
Діалог 1
Споживач:
- Я досі не отримав квитанції, і не знаю скільки грошей заборгував за електроенергію. Що мені робить?!
Оператор:
- Доброго ранку. Квитанції почали доставляти з 18 лютого, і Ваша квитанція ось-ось до Вас надійде. Ви з Черкас, так? У Вас є старий рахунок за попередні місяці? Є? – Дуже добре. Давайте номер особового рахунку. Ага. Ви – Петренко Іван Петрович? (прізвище, ім’я та по-батькові споживача з етичних міркувань змінені, - ред.).
Споживач:
- Так. Це я.
Оператор:
- Добре. Сума, яку ви заборгували за електричну енергію складає 897 гривень 96 копійок.
Споживач:
- Мені йти і платити зараз?
Оператор:
- Ні в якому разі. Поки не отримаєте квитанції, не платіть. У новій квитанції буде вказано новий особовий номер рахунку і інші реквізити. Якщо заплатите за старими реквізитами, то ваші гроші заблукають, і їх доведеться довго шукати. Обов’язково дочекайтесь квитанції.
Споживач:
- Дякую за допомогу.
Оператор:
- Прошу. Немає за що. На все добре.
Діалог 2
Споживач:
- Я загубив квитанцію, що робити, платити за старою квитанцією? А ще, хотів би дізнатись, чи є у мене борг за електроенергію за минулий рік?
Оператор:
- Ні. Це буде не правильно. Якщо заплатите за старими реквізитами, то Ваші гроші підуть на рахунки іншої організації. А Ви звідки? З Городищенського району? – Щоб отримати всю необхідну інформацію щодо суми боргу за минулий рік, Вам необхідно звернутись у Городищенський РЕМ ПАТ «Черкасиобленерго». Вся ця інформація там. Ми – нова організація, яка працює з початку січня 2019. Тож нам Ви будете платити за електроенергію, спожиту у січні. Дуже прошу, будь-ласка, будьте уважними, і пам’ятайте, що за електроенергію, спожиту у минулому році, Ви маєте платити у Городищенський РЕМ ПАТ «Черкасиобленерго». Дуже Вас прошу, не переплутайте.
Споживач:
- Дякую
Оператор:
- Прошу. Будьте здорові.
Діалог 3
Оператор:
- Добрий день. Працівник Інформаційно-консультатційного центру ТОВ «Черкасиенергозбут» слухає Вас.
Споживач:
- Чула про зміни, і у мене питання, як і куди тепер треба платити за електроенергію?
Оператор:
- Добрий день! Ви з Черкас? Квитанцію отримали? – Добре. А на її зворот дивились? Там є щось написано чи ні? Подивіться будь-ласка. Текст бачите? – Добре. Значить, прочитаєте пізніше, а зараз слухайте мене уважно. Наша організація - ТОВ «Черкасиенергозбут» - з 1 січня 2019 року є постачальником електричної енергії споживачам. До січня цього року за спожиту електроенергію Ви платили у ПАТ «Черкасиобленерго». Гроші, які були Вашою переплатою, залишились у ПАТ «Черкасиобленерго». Для того, щоб їх повернути, Вам необхідно взяти квитанції і прийти у Черкаський РЕМ ПАТ «Черкасиобленерго», що знаходиться за адресою вулиця Благовісна, 166. Там Вам треба буде подати заяву про те, щоб ці кошти перерахували на рахунок нашої організації. Ви мене зрозуміли? – Добре. Дякую за увагу. Детально ознайомитись із текстом на звороті квитанції можна на сайті ТОВ «Черкасиенергозбут».
Споживач:
- Дякую. Мені все зрозуміло.
Оператор:
- Будь-ласка. Звертайтесь. Будемо раді знову Вам допомогти.
Діалог 4
Споживач:
- Добрий день. Чи можу я заплатити за електроенергію через термінали?
Оператор:
- Добрий день. Так, звичайно можете. Оплачувати рахунки за спожиту електричну енергію постачальній компанії ТОВ «Черкасиенергозбут» можна через канали приймання платежів банківських установ. Зокрема дуже зручно проводити оплату через систему Приват24. У шаблонах оплати за електроенергію клієнтів банку особові рахунки змінено на діючі автоматично. Тож, одержувач коштів від населення замінено на «Черкасиенергозбут». Зверніть увагу, що нові рахунки починаються на цифру 7 і мають 11 знаків. Детально ознайомитись з цією інформацією можна на сайті ТОВ «Черкасиенергозбут».
Споживач:
- Дякую.
Оператор:
- Будь-ласка. На все добре.