Звернення споживачів


  1. Як подати письмове звернення/скаргу/претензію/заяву до ТОВ «Черкасиенергозбут»

    Письмове звернення/скарга/претензія/заява подається наступними способами:

    • надіслати поштою на адресу: Черкаська область, м. Черкаси, вул. Благовісна, 166;
    • особисто (або через уповноважену особу) передати до Товариства або його структурного підрозділу (центр обслуговування споживачів – ЦОС), які розташовані за адресами, що вказані на сайті Товариства в розділі "Центри обслуговування споживачів";
    • під час особистого прийому керівництва Товариства, в тому числі в усній формі;
    • надіслати засобами електронної пошти виключно на адресу: energozbut.ck@gmail.com (надіслані листи на інші електронні адреси розгляду не підлягають);
    • зателефонувавши до колцентру за номером: (0472) 316-316.


  2. Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензій

    1) Повинно бути вказано:
    – для побутового споживача: прізвище, ім’я, по-батькові, адреса проживання;
    – для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання.

    2) Викладено суть порушеного питання, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

    3) Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.



  3. Розгляд звернення/скарги/претензії, надісланого до ТОВ «Черкасиенергозбут»

    Якщо в зверненні/скарзі/претензії вказана адреса електронної пошти, номер телефону або така інформація відома Товариству здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії.
    Звернення/скарга/претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.



  4. Надання повідомлень про загрозу електробезпеки

    Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати за номером телефону (0472) 316-316 або надіслати листа електронною поштою на адресу: energozbut.ck@gmail.com. При цьому в темі звернення обов’язково зазначається «Загроза електробезпеки».



  5. Особистий прийом керівництва ТОВ «Черкасиенергозбут»

    Особистий прийом споживачів керівництвом Товариства проводиться лише за попереднім записом у дні та години, що визначені графіком, за адресою: Черкаська область, м. Черкаси, вул. Благовісна, 166. Попередній запис на прийом споживачів здійснюється за номером телефону: (0472) 31-66-31. У разі необхідності та за наявної можливості по часу для людей з обмеженими можливостями прийом можливий з виїздом на місце. Такий попередній запис необхідно здійснити не пізніше ніж за 10 днів.



  6. Графік роботи ТОВ «Черкасиенергозбут»

    Понеділок — четвер: 08:00 - 17:00
    П’ятниця: 08:00 - 16:00
    Обідня перерва: 12:00 - 12:48
    Субота, неділя: вихідні



Порядок подання звернень  


Форма звернення