Скаржитись на постачальника можна через мобільний додаток «Енергетика Онлайн», - НКРЕКП

13 бер 2019

Скаржитись на постачальника можна через мобільний додаток «Енергетика Онлайн», - НКРЕКП

   Скарги споживачів та заяви на компенсацію за неякісно надані послуги у сферах електро- і газопостачання, надіслані через мобільний додаток «Енергетика Онлайн», мають розглядатися компаніями згідно з Законом України «Про звернення громадян».

   Про це на своєму офіційному сайті повідомила Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП). Раніше НКРЕКП, спільно з аналітичним центром DiXi Group у рамках проекту USAID «Прозора енергетика», розробили та 21.02.2019 презентували мобільний додаток «Енергетика Онлайн».
 
«Відповідно до функцій мобільного додатку «Енергетика Онлайн» для споживачів передбачається можливість подавати скарги до компаній – постачальників послуг за неякісно надані послуги у сферах електро- і газопостачання.
Скарги споживачів та заяви на компенсацію за неякісно надані послуги у сферах електро- і газопостачання будуть надходити на офіційні електронні адреси ліцензіатів з електронної адреси: energy.online.app@gmail.com , ім'я відправника: Energy Online App.
Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» звернення може бути усним чи письмовим. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв'язку (електронне звернення). Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду.
Таким чином, скарги та заяви громадян, що будуть надходити до ліцензіатів НКРЕКП на електронні адреси з мобільного додатку «Енергетика Онлайн», мають розглядатися у строки та відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян».
При цьому ненадання відповідей споживачам про результати розгляду скарг та заяв, які надходять з мобільного додатку «Енергетика Онлайн», буде розглядатися НКРЕКП як недотримання мінімальних стандартів та вимог до якості обслуговування споживачів при наданні послуг у сфері енергетики.
НКРЕКП листом від 11.03.2019 № 2612/15/7-19 (див. тут) звернула увагу ліцензіатів на неухильне дотримання вимог законодавства України, більш сумлінне і відповідальне ставлення до споживачів, необхідність покращення сервісного обслуговування та вдосконалення комунікації зі споживачами, зокрема щодо якісного розгляду заяв, скарг тощо, у т.ч. надісланих через мобільний додаток «Енергетика Онлайн».
Мобільний додаток можна завантажити з Google Play та App Store за назвою EnergyOnline, на офіційних сайтах НКРЕКП та DiXi Group.
З питань технічної підтримки мобільного додатка та надання своїх зауважень і пропозицій до його роботи необхідно звертатися на електронну адресу: sergey.zorya@gmail.com», - йдеться у повідомленні.