Олександра Скринник: Мені подобається високий рівень кваліфікації і людяності працівників Черкаського міського Центру обслуговування споживачів

20 бер 2019

Олександра Скринник: Мені подобається високий рівень кваліфікації і людяності працівників Черкаського міського Центру обслуговування споживачів

   З нового року, у зв’язку з втіленням реформи ринку електричної енергії, послуги із електропостачання в області надає не ПАТ «Черкасиобленерго», а постачальні компанії.
   Ведучою постачальною компанією на Черкащині є ТОВ «Черкасиенергозбут». У її структурі працюють 22 Центри обслуговування споживачів, які надають послуги з постачання електричної енергії побутовим і юридичним споживачам краю. 
 Незабаром спливає третій місяць роботи Черкаського міського центру обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут» (далі – ЦОС, Центр). Про те, як бачать зміни споживачі, ми розпитали у самих споживачів з числа тих, яких обслуговують у Черкаському міському ЦОС. Адже споживач, як відомо, завжди правий.
   Про свої враження журналістам розповіла Олександра Скринник - фізична особа-підприємець (на фото з права).

  - Яким, як на Вашу думку, є рівень сервісу в Черкаському міському Центрі обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут»?

  - Взагалі, я дуже задоволена рівнем обслуговування у Черкаському міському центрі обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут». Але я трішечки не задоволена державною системою, бо хотілося б більш лояльного ставлення держави до підприємців у сенсі тарифної політики і, пом’якшення, так би мовити, суворих правил. У подальшому, сподіваюсь, це держава виправить.

   - А що конкретно Вам сподобалось у роботі Центру?
 - Мені імпонує високий рівень кваліфікації працівників Черкаському міського Центру обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут», адже я завжди отримую вичерпні відповіді на всі свої запитання. Фахівці Центру завжди допомагають мені у вирішенні питань, що виникають. А ще особливо хочу відзначити, що ваші співробітники лояльні і терплячі до споживачів. Приємно вражає те, наскільки вони з розумінням ставляться до споживачів, до мене особисто і до мого нерозуміння суті тієї чи іншої проблеми. Я вважаю, що це дуже добре, що всі питання тут вирішуються у атмосфері позитивних емоцій. 

  - Де, як на Ваш погляд, ще існує аналогічний рівень обслуговування споживачів?
  - Власне, щодо рівня обслуговування можна проводити паралелі, але так зручно облаштованого приміщення як у Черкаського міського центру обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут» не мають ні «Черкасиводоканал» ні міська газова служба. Тож, якщо взяти це до уваги і поєднати рівень кваліфікації і людяності працівників Центру, з рівнем зручності і умов обслуговування, то, звичайно, тут найкраще.

   - Що б Ви хотіли  побажати у сенсі покращення роботи Центру?
   - Напевне, я хотіла б, щоб керівництво ТОВ «Черкасиенергозбут» дужче цінило своїх працівників. Бо кваліфіковані кадри – це та основа основ, на якій тримається будь-яка структура. Працівникам бажаю не зупинятись у плані самовдосконалення і розвиватись. А ще, у перспективі, хотілося б, щоб була можливість здавати показники у режимі онлайн. Тобто, щоб я, перебуваючи будь де (на робочому місці, чи у відпустці) могла спокійно передати показники і не переживати, що мені для цього неодмінно потрібно прийти у Центр протягом строго відведених часових рамок.