Що робити, якщо у мережі низький рівень напруги

22 бер 2019

Що робити, якщо у мережі низький рівень напруги

   Продовжуємо висвітлювати зміст мультимедійних роликів, які роз’яснюють споживачам їх права. Ці ролики-мультики створила Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП, Регулятор) і опублікований у Youtube.
 
    Пропонуємо увазі читача зміст ролика «Якість електричної енергії»:

   «У мережі низький рівень напруги? Виправити це можливо. Зверніться до вашої електророзподільної компанії з письмовою скаргою (у Черкаській області електророзподільною компанією є ПАТ «Черкасиобленерго», - ред.). Скарга має бути розглянута протягом 15 днів, а у разі проведення вимірювання – протягом 30 днів. Якщо компанія відхиляє Вашу скаргу, вона має надати документи, що підтверджують Вашу вину, або відповідні результати вимірювання. При цьому вимірювання повинні тривати не менше 7 днів. Компанія зобов’язана усунути причини незадовільної якості електричної енергії: протягом 30 днів – для простих робіт, або 180 днів – у разі необхідності проведення будівельних робіт або заміни елементів мережі. Ви також отримуєте компенсацію шляхом зменшення рахунку на оплату електроенергії: у розмірі 100 грн – якщо скарга не розглянута не вчасно; зменшена на 25 % плати за розподіл до дня усунення проблеми – якщо скарга визнана обґрунтованою; у розмірі 100 грн одноразово та за наступною періодичністю в 90 днів до дня усунення проблеми – якщо вчасно не усунуті проблеми з якістю. Більше інформації www.nerc.gov.ua». Регулюємо енергетику майбутнього».