Більше доби немає світла? – Оформлюйте претензію

25 бер 2019

Більше доби немає світла? – Оформлюйте претензію

  Про те, як споживачу захищати свої права у галузі постачання електроенергії розповідає мультимедійний ролик з назвою: «Як правильно оформити претензію до електропостачальника чи розподільчої компанії?».

   «Енергокомпанія порушила Ваші права? Ви маєте право оформити претензію.
  Претензія оформляється у довільній формі та надається розподільчій компанії у зручний спосіб. Розподільча компанія завдала Вам збитків – зазначте у претензії розмір збитків та підстави їх розрахунку. Додайте до претензії всі наявні у вас документи, які підтверджують вину компанії та розмір завданих збитків. 
   Коли оформлюється претензія щодо перерви у електропостачанні?
   Якщо час тимчасової перерви в електропостачанні перевищив 24 години. 
   Якщо не було повідомлено про планову тимчасову перерву в електропостачанні через засоби масової інформації та на веб-сайті компанії.
 Увага! Розподільча компанія протягом 30 днів повинна розглянути Вашу претензію та задовольнити її або надати Вам обґрунтовану відмову. 
  Якщо Вам не було надано відповіді на претензію або неправомірно відмовлено у задоволенні претензії, звертайтесь відповідно до компетенції до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, Міненерговугілля, Держенергонагляду, Антимонопольного комітету або до суду. 
 У разі недосягнення згоди шляхом переговорів між сторонами, примусове стягнення з компанії завданих збитків споживачу здійснюється за рішенням суду. 
 Більше інформації на сайті www.nerc.gov.ua». Регулюємо енергетику майбутнього», - інформує ролик.

   Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП, Регулятор) з метою підвищення рівня поінформованості споживачів про особливості функціонування роздрібного ринку електричної енергії, створила 9 роликів у мультимедійному форматі. Вони доступні на офіційному каналі в Youtube.