Споживач розповів про разючі зміни у обслуговуванні після відкриття  Черкаського міського ЦОС

25 бер 2019

Споживач розповів про разючі зміни у обслуговуванні після відкриття Черкаського міського ЦОС

  - Рівень обслуговування споживачів до початку роботи Черкаського міського центру обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут» і після - це «небо» і «земля», - вважає побутовий споживач Михайло Субочев. І йому є з чим порівнювати, бо Михайло Олександрович більше 5 років  обслуговувався за старою системою. А з Нового року, тобто  з моменту вступу у дію чергового етапу реформи у сфері постачання електричної енергії, він, як і інші побутові споживачі, почав отримувати відповідні послуги у Черкаському міському Центрі обслуговування споживачів (далі – Центр ) ТОВ «Черкасиенергозбут». За його словами, різниця у рівні обслуговування споживачів між тим як було і тим як стало, просто разюча.

   - Нова система обслуговування набагато краща за попередню. Вона дає більше можливостей у спілкуванні між споживачем і працівником енергопостачальної компанії, бо цей процес відбувається на пряму, а не через віконечко. Окрім того, ще є можливість побачити на моніторі комп’ютера свої показники і все те, що мені необхідно бачити. 

   - Що, як Ви вважаєте, ще потребує вдосконалення?

 - На мою думку, було б непогано, якщо б збільшили кількість столів для обслуговування побутових споживачів та збільшили штат відділу роботи з побутовими споживачами. Тоді, напевно, черга була б значно меншою. А черга, як ви розумієте, завжди діймає людей.