Продовжуємо досліджувати точку зору споживачів щодо змін у обслуговуванні, які відбулись після старту роботи Черкаського міського центру обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут».
Про те, як було за старої, і як стало за нової моделі обслуговування споживачів, що почала працювати з початку нового року, розповідає підприємець Станіслав Басок:
- З того часу, коли почав працювати Черкаський міський центр обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут», лояльність персоналу змінилась у кращу сторону, бо краще стали пояснювати як вирішувати проблеми, які раніше вирішити не вдавалось.
- Що саме Ви маєте на увазі?
- Стало зручніше, бо тепер спілкування зі споживачем відбувається без тієї скляної перегородки. Як тільки її прибрали, так разом із нею зникло чимало перешкод у спілкуванні. Ставлення до споживачів одразу стало значно ліберальнішим.
- Що б Ви хотіли вдосконалити?
- На собі переконався, що колектив Центру хороший і професійний. Але дуже хотів би щоб тут біля Центру ще була каса банківської установи і термінал. Так було б значно зручніше: тут взяв рахунок і тут же на місці його і оплатив.