Ставлення до споживачів стало більш лояльним, - Станіслав Басок

01 кві 2019

Ставлення до споживачів стало більш лояльним, - Станіслав Басок

   Продовжуємо досліджувати точку зору споживачів щодо змін у обслуговуванні, які відбулись після старту роботи Черкаського міського центру обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут». 
   
   Про те, як було за старої, і як стало за нової моделі обслуговування споживачів, що почала працювати з початку нового року, розповідає підприємець Станіслав Басок:
 
   - З того часу, коли почав працювати Черкаський міський центр обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут», лояльність персоналу змінилась у кращу сторону, бо краще стали пояснювати як вирішувати проблеми, які раніше вирішити не вдавалось.
 
   - Що саме Ви маєте на увазі?
   
   -  Стало зручніше, бо тепер спілкування зі споживачем відбувається без тієї скляної перегородки. Як тільки її прибрали, так разом із нею зникло чимало перешкод у спілкуванні. Ставлення до споживачів одразу стало значно ліберальнішим.
 
   - Що б Ви хотіли вдосконалити?
 
   - На собі переконався, що колектив  Центру хороший і професійний. Але дуже хотів би щоб тут біля Центру ще  була каса банківської установи і термінал. Так  було б значно зручніше: тут взяв рахунок і тут же на місці його і оплатив.