ТОВ «Черкасиенергозбут» продовжує нагадувати своїм споживачам про важливість збереження пильності під час карантину і сьогодні інформує вас про додаткові зручності, які дозволять побутовим споживачам рідше звертатись до фахівців Товариства з проханням роздрукувати рахунок за спожиту електроенергію.
Відтепер кожен зареєстрований в особистому кабінеті побутового споживача зможе зробити це самостійно за допомогою кнопки «Сформувати рахунок».
Що для цього потрібно?
Для початку слід натиснути на посилання «КАБІНЕТ ПОБУТОВОГО СПОЖИВАЧА» на офіційному сайті ТОВ «Черкасиенергозбут».
Далі потрібно зайти у свій особистий кабінет, ввівши e-mail і пароль
Якщо раніше Ви не користувались цим сервісом, то спочатку Ви маєте зареєструватися, натиснувши на кнопку «Зареєструватися» і виконавши наступні два кроки:
Крок перший – заповнити форму (ввести e-mail, вигадати пароль, вказати своє прізвище, ім’я, по батькові та номер телефону).
Крок другий – за допомогою рахунку за спожиту електроенергію протягом одного з останніх 3-х місяців заповнити наступні поля (місяць, за який виставлена квитанція, номер особового рахунку та сума до сплати, яка зазначена у цій квитанції) та натиснути кнопку «Додати особовий рахунок». Якщо раптом у Вас не збереглося жодної квитанції за останні 3 місяці, Ви можете отримати потрібну інформацію у телефонному режимі, звернувшись до свого ЦОС чи кол-центру.
Після реєстрації Ви входите до свого особистого кабінету, ввівши e-mail і пароль
Особистий кабінет дозволяє, не виходячи з дому, дізнатися про нарахування за спожиту електроенергію, ознайомитися з балансом розрахунків та діючими тарифами.
Особистий кабінет побутового споживача також дозволяє оплатити виставлений рахунок за спожиту електроенергію через Приват24. Для цього потрібно лише натиснути відповідну кнопку:
Відтепер ще однією з функцій особистого кабінету є можливість роздрукувати квитанцію самостійно. Для цього достатньо натиснути кнопку «Сформувати рахунок» і зачекати декілька секунд, дозволивши програмі виконати цю дію.
Після того, як напис «Сформувати рахунок» зміниться на «Завантажити рахунок», слід натиснути на нього.
Відкриється pdf файл, який ви можете завантажити або одразу роздрукувати.
Користуватися Особистим кабінетом побутового споживача дуже просто, але якщо у Вас виникнуть труднощі чи запитання, Ви завжди можете зателефонувати до Вашого ЦОС або кол-центру і отримати вичерпну консультацію. Приємного користування!