Поради від НКРЕКП споживачам та електропостачальникам в умовах карантину

16 кві 2020

Поради від НКРЕКП споживачам та електропостачальникам в умовах карантину

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, у своїй постанові № 766 від08.04.2020 дала настанови споживачам та учасникам ринку електричної енергії на період дії карантину.

Так, споживачам НКРЕКП наполегливо рекомендувала: вживати вичерпних заходів з оплати електричної енергії та інших послуг, отриманих на ринку електричної енергії відповідно до договорів. У разі технічної чи економічної неможливості здійснення оплати, яка виникла у зв’язку із дією карантину та обмежувальних заходів, повідомляти (з наданням відповідного обґрунтування) про це постачальника та, з метою попередження негайного відключення, після закінчення періоду дії карантину ініціювати укладення графіка погашення заборгованості.

А електропостачальники відповідно до цієї постанови мають провести відповідну роз'яснювальну роботу для всіх категорій споживачів на своїх вебсайтах, сторінках у соцмережах, та у ЗМІ щодо можливості здійснення оплати онлайн та необхідності передачі показників засобів обліку електроенергії усіма доступними способами.

ТОВ «Черкасиенергозбут» неодноразово зазначало про важливість дистанційних розрахунків за спожиті послуги в умовах карантину – це Ваша безпека та безпека Ваших близьких. Тому користуйтесь перевагами інтернет-банкінгу і можливістю оплатити спожиту електроенергію через особистий кабінет на офіційному сайті Товариства, а також не забувайте передавати покази своїх електролічильників для коректного формування рахунків.

Також звертаємо Вашу увагу на те, що нашою компанією укладено договори з АТ «Укрпошта», які дозволяють оплачувати рахунки за спожиту електроенергію у почтових відділеннях без комісії. Окрім того, в рамках цього договору з метою зробити доступною оплату рахунків для найуразливіших верств наших споживачів, які не мають доступу до інтернету, АТ «Укрпошта» організувало пересувні відділення поштового зв’язку, які забезпечують прийняття платежів у віддалених та тих, де відсутня можливість інших варіантів оплати, населених пунктах. Усього в межах Черкаської області цим сервісом охоплено 104 села та селища, і за час карантину їх послугою вже скористалися близько чотирьох з половиною тисяч споживачів.

Шановні споживачі, ТОВ «Черкасиенергозбут» ще раз нагадує і роз’яснює: чинне законодавство України на час карантину зовсім не звільняє споживачів від обов’язку оплачувати спожиті послуги з електропостачання. Воно просто тимчасово обмежує право постачальника на відключення чи обмеження електропостачання на період, визначений відповідними законодавчими актами.

Нині до нас надходить багато звернень громадян, які скаржаться на отримані смс-повідомлення щодо заборгованості. Звертаємо вашу увагу, що такі повідомлення отримають, в першу чергу, споживачі, що мають саме прострочену заборгованість. Тобто таку, яка виникла ще до карантин, коли підприємства працювали стабільно і заробітна плата сплачувалась вчасно.

ТОВ «Черкасиенергозбут» з розумінням ставиться та до ситуації, що склалася в країні, поділяє думку стосовно підтримки населення у цей складний час, проте закликає дотримуватись настанов НКРЕКП – вчасно оплачувати рахунки, щоб після завершення карантину вам не довелося одномоментно відшуковувати суттєву суму грошових коштів для сплати заборгованості за усі спожиті протягом карантину послуги. 

ТОВ «Черкасиенергозбут» дякує усім своїм споживачам, хто відповідально виконує договірні зобов’язання, сумлінно ставиться до ситуації, що склалася в країні і світі, і вчасно оплачує рахунки за спожиту електроенергію!