СМС-інформування про заборгованість

25 вер 2020

СМС-інформування про заборгованість

Шановні споживачі!

25 вересня ТОВ «Черкасиенергозбут» розсилатиме СМС-повідомлення з нагадуванням про наявну заборгованість за спожиту електроенергію. Наші споживачі часто задають питання: «Чому саме ми отримали таке повідомлення?». Відповідь єдина: на момент надсилання такого інформування по особовому рахунку, який зареєстровано у базі даних за даним номером телефону, була наявна заборгованість.

Якщо Ви дійсно забули оплатити рахунок у цьому місяці – радимо не гаяти часу і зробити це якомога швидше.

А ось якщо Ви – сумлінний споживач і вже сплатили свою поточну заборгованість, то причин надходження такого повідомлення може бути декілька:
 
Перша причина (найбільш розповсюджена) – кошти були оплачені недавно і установи, через які було здійснено платіж, ще не встигли перерахувати їх на рахунок Товариства. Зазначимо, що кошти, в залежності від установи, де вони сплачені, можуть надходити на рахунок протягом певного терміну, який може сягати 7 банківських (робочих) днів від дня здійснення платежу

Друга причина – під час оплати рахунку була допущена помилка (наприклад, невірно вказаний особовий рахунок). В такому випадку Вам слід уважно передивитися свій платіжний документ і переконатися у правильності вказаних реквізитів у ньому. Виявивши помилку, не зволікайте і звертайтеся до свого Центра обслуговування споживачів чи установи, де Ви здійснювали платіж, для виправлення помилкової оплати.

Третя причина – якщо у Вас все оплачено за вірними реквізитами і кошти вже встигли надійти на рахунок, але СМС все ж таки надійшла, то перевірте особовий рахунок, який вказано у даному повідомленні. Можливо, це Ваша колишня адреса, або Ви забули сплатити спожиту електроенергію на власній дачі. Також може бути, що у базі даних невірно вказаний номер мобільного телефону. Тому у випадку виявлення таких неточностей – звертайтеся до Вашого ЦОС або до фахівців кол-центру (посилання). Наші працівники нададуть відповіді на усі питання, які у Вас виникнуть, і проконсультують, як краще діяти у тому чи іншому випадку.

Дякуємо за розуміння!