Переваги кабінету побутового споживача

20 кві 2021

Переваги кабінету побутового споживача

Шановні споживачі, заощаджуйте свій час – користуйтеся зручним і доступним сервісом "Кабінет побутового споживача".

Тут у будь-який день та час доби Ви можете:
- дізнатися суму, яка нарахована за спожиту електроенергію, 
з’ясувати, чи надійшли оплачені кошти на рахунок, 
звірити покази лічильника, на які зроблено нарахування, 
ознайомитися з діючими тарифами на спожиту електроенергію 
та багато іншої корисної інформації. 
Також особистий кабінет дає можливість сформувати і роздрукувати рахунок для оплати, а також безпосередньо оплатити спожиту електроенергію

Отже, чому варто зареєструватися у Кабінеті побутового споживача саме зараз?

✔ Доступ до інформації 24/7 (цілодобово, без вихідних)

✔ Вичерпна історія нарахувань та оплат

✔ Можливість друку та оплати рахунку у будь-який зручний для Вас час

Що потрібно для того, щоб почати користуватися перевагами Кабінету побутового споживача?
Для початку, переходимо у «Кабінет побутового споживача» і обираємо «Зареєструватися».
Реєстрація відбувається у два кроки:
крок перший – заповнити форму (ввести e-mail, вигадати пароль, вказати своє прізвище, ім’я, по батькові та номер телефону);
крок другий – за допомогою рахунку за спожиту електроенергію протягом одного з останніх 3-х місяців заповнити наступні поля (місяць, за який виставлена квитанція, номер особового рахунку та сума до сплати, яка зазначена у цій квитанції) та натиснути кнопку «Додати особовий рахунок». Якщо раптом у Вас не збереглося жодної квитанції за останні 3 місяці, Ви можете отримати потрібну інформацію у телефонному режимі, звернувшись до свого ЦОС чи кол-центру. 

В подальшому для користування особистим кабінетом потрібно лише вводити свій e-mail і пароль.

Які типові помилки виникають при реєстрації у Кабінеті побутового споживача?
Помилка №1:
На другому кроці у полі «До сплати (3), грн» споживач замість суми, яка була вказана до оплати у платіжці за відповідний місяць, вказує суму, яку він оплатив.
Як уникнути помилки №1:
Вказуйте суму, яка надрукована у рахунку за обраний Вами місяць у графі «До сплати».

Помилка №2:
Ви не можете перейти на наступний крок через поля, які залишилися незаповненими.
Як уникнути помилки №2:
Заповніть усі необхідні поля.

Помилка №3:
Ви вірно вказали суму до сплати, проте повідомлення «Дані про рахунок не вірні» все рівно з’являється.
Як уникнути помилки №3:
Уважно звіряйте номер особового рахунку: потрібно вказувати усі одинадцять цифр, які зазначено у вашій квитанції. У номері особового рахунку не допускається вживання зайвих символів (пробілів, крапок, тире тощо).

Іноді може виникнути ситуація, коли реєстрація пройшла успішно, втім з’являється повідомлення про "помилку 463", і споживач не може увійти до свого особистого кабінету.

В такому випадку не слід хвилюватися і варто спробувати увійти у кабінет дещо пізніше. Повідомлення про помилку 463 виникає тоді, коли вхід або реєстрація припало на оновлення бази. Після оновлення бази Ви знову можете користуватися усіма перевагами Кабінету побутового споживача з оновленою інформацією.

Бажаємо Вам приємного користування, а якщо у Вас виникнуть запитання – звертайтеся до нашого кол-центру.

Дякуємо, що Ви з нами!