Роз’яснення з приводу того, що має робити споживач, коли йому не надана компенсація за недотримання стандартів якості, опублікувала на своїй сторінці у соціальній мережі «Фейсбук» голова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) Оксана Кривенко.
«Найперше, у разі невиплати компенсації у встановлені строки споживач має право звернутися до компанії із заявою. Форма заяви наведена в додатку 3 до Порядку Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання (зразок заяви можна скачати ТУТ).
По-друге, якщо компанія необґрунтовано відмовляє у наданні компенсації або не реагує на звернення, споживач має звернутись до НКРЕКП та наших територіальних органів.
У разі підтвердження фактів невиплати компенсацій за результатами перевірок компаній (у тому числі за скаргами споживачів):
1). зобов’язує компанію надати компенсацію у подвійному розмірі;
2). накладає на компанію штраф.
Нагадаю у яких випадках компенсація не надається у
разі:
- доведених компанією форс-мажорних обставин;
- доведених дій споживача або інших осіб, що призвели до аварійної перерви в
електропостачанні або недотримання показників якості електричної енергії;
- у разі запланованих з попередженням перерв у електропостачанні
- відмови споживача у письмовому вигляді від отримання компенсації», - йдеться
у тексті роз’яснення голови НКРЕКП.