Результати роботи кол-центру ТОВ «Черкасиенергозбут» у 2021 році

21 лют 2022

Результати роботи кол-центру ТОВ «Черкасиенергозбут» у 2021 році

Днями Національна комісія, що здійснює регулювання у сфері енергетики та  комунальних послуг, опублікувала рейтинг роботи кол-центрів операторів систем розподілу та електропостачальників за 2021 рік.
 
Результати рейтингу для ТОВ «Черкасиенергозбут» виявилися цілком позитивними, оскільки свідчать про правильність обраної стратегії розвитку колцентру, яка спрямована на швидке та якісне обслуговування кожного споживача зручним для нього способом. 

Так, згідно з даними нацрегулятора, за рівнем сервісу кол-центрів протягом 30 секунд наше Товариство увійшло до п'ятірки кращих серед усіх постачальників електричної енергії України.  
Позитивна динаміка ТОВ «Черкасиенергозбут» спостерігається і щодо кількості втрачених у черзі дзвінків , яка порівняно з попереднім роком скоротилась з 10 до 8%. 

Такий результат досягнуто завдяки використанню зручного голосового меню, яке дозволяє споживачам прослухати найчастіше запитувану інформацію без з'єднання з оператором, а також наданню нашим споживачам альтернативних способів зв'язку за допомогою месенджерів, електронної пошти, соцмереж та телеграм-чату, в якому  дописувачі можуть отримати відповіді на питання щодо електропостачання, які їх цікавлять, майже цілодобово.
 
ТОВ «Черкасиенергозбут» планує і надалі підвищувати якість надання послуг, вдосконалювати інформаційне забезпечення, впроваджувати нові способи комунікації та покращувати взаємовідносини зі своїми споживачами, оскільки ми чітко усвідомлюємо, що дотримання встановлених стандартів якості є основою нормального та ефективного функціонування кожної компанії.