СМС-інформування про заборгованість

27 чер 2022

СМС-інформування про заборгованість

Шановні побутові споживачі, зверніть увагу: 

сьогодні ті мешканці області, хто ще не оплатив рахунки за спожиту електроенергію, отримають СМС-повідомлення з нагадуванням про заборгованість.

Якщо Ви не оплатили рахунок у цьому місяці – дуже просимо зробити це якомога швидше!

Якщо ж Ви оплатили рахунок, але при цьому отримали повідомлення про наявний борг – приносимо свої вибачення. Причин цьому може біти декілька:
➤ по-перше, номер телефону у базі Товариства може не відповідати особовому рахунку. Виправити це дуже легко, звернувшись до колцентру;
➤ по-друге, Ваш платіж міг затриматися у дорозі, і кошти ще не встигли потрапити на особовий рахунок. Таке явище частіше спостерігається при оплаті через пункти прийому платежів АТ «Укрпошта» (тут кошти можуть надходити протягом 7 робочих днів), втім, у зв’язку з воєнним станом затримки можуть виникати і при оплаті через інші сервіси. Тому в такому випадку варто просто зачекати – одразу після надходження кошти у повному обсязі будуть зараховані на Ваш особовий рахунок.
➤ по-третє, при здійсненні оплати могла бути допущена помилка (наприклад, невірно вказано особовий рахунок). У такому випадку Вам слід звернутися до свого Центру обслуговування споживачів чи установи, де Ви здійснювали платіж, для виправлення помилкової оплати.

ТОВ «Черкасиенергозбут» висловлює щиру подяку усім, хто оплатив рахунки за спожиту електроенергію!

Своїми вчасним оплатами Ви не лише підтримуєте стабільність енергетичної системи України, але й забезпечуєте надійний тил для наших захисників!