Закликаємо споживачів перевірити персональні дані

04 лип 2022

Закликаємо споживачів перевірити персональні дані

Шановні споживачі!

Ми вже повідомляли вам, що незабаром уся Україна переходить на єдину енергетичну базу даних – інформаційно-комунікаційну платформу Датахаб (про це йдеться у постанові НКРЕКП №604 від 14.06.2022). За допомогою централізованої платформи обміну інформацією відбуватиметься інформаційний обмін даними комерційного обліку (показами лічильників). 

Тобто після повноцінного запуску Датахаб дані про ваше місячне споживання електричної енергії передаватимуться не напряму від оператора системи розподілу до постачальника, як це було раніше, а завантажуватимуться до єдиної всеукраїнської бази, і вже звідти їх будуть брати електропостачальники для того, щоб сформувати рахунки за спожиту електроенергію.

Це стосується як побутових, так і непобутових споживачів.

Самі ж споживачі не відчують жодної різниці за умови того, що персональні дані особи, з якою укладено договір, коректно внесені у базу.

На жаль, ТОВ «Черкасиенергозбут» не має можливості автоматично перевірити цю інформацію, оскільки велика частина наших споживачів приєдналася до публічного договору про постачання електроенергії без підписання заяви-приєднання і надання паспортних даних, тому у базі даних така інформація просто відсутня.

Тому ми закликаємо споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут» звернутися до своїх центрів обслуговування споживачів та надати персональні дані власника особового рахунку (серія і номер паспорта, реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код)).

Частина наших споживачів отримає СМС-повідомлення наступного змісту:

«Згідно з пост. НКРЕКП від 14.06.2022 №604 просимо звернутися до Вашого ЦОС для надання персональних даних власника особового рахунку»

Але зверніть увагу, що у базі даних постачальника також можуть бути відсутніми і деякі номери мобільних телефонів, тому просимо Вас незалежно від того, чи отримали Ви таке повідомлення, чи ні, переконатися у тому, що за Вашим особовим рахунком все коректно.

Пам’ятайте, що у разі відсутності або невідповідності паспортних даних та ідентифікаційного коду можуть виникати помилки при здійсненні розрахунків. Тож, якщо Ви зацікавлені в уникненні таких помилок, то обов’язково перевірте правильність, а у разі відсутності – надайте свої дані.

У свою чергу, ТОВ «Черкасиенергозбут» запевняє, що будь-яка обробка наданої інформації відбуватиметься із чітким дотриманням Закону України «Про персональні дані».

Дякуємо за розуміння і небайдужість!