Учора деякі споживачі м. Черкаси та Черкаського району отримали СМС-повідомлення з проханням передати до свого ЦОС персональні дані власника рахунку.
У зв’язку з цим надаємо відповіді на основні питання, з якими звертаються до нас споживачі:
Чи насправді це СМС-повідомлення надійшло від ТОВ «Черкасиенергозбут»?
Так, це СМС дійсно надіслало ТОВ «Черкасиенергозбут», якщо відправником е «Energozbut», а саме повідомлення виглядає наступним чином:
Вам дійсно потрібні наші дані?
Так, нам дійсно потрібні відомості про персональні дані споживачів, які є власниками рахунків.
Де написано, що ми маємо надавати такі дані, чи це якась ваша забаганка?
Ні, це не наша забаганка – це вимога чинного законодавства, зокрема, Закону України «Про ринок електричної енергії», Правил роздрібного ринку електричної енергії та Постанови НКРЕКП №604 від 14.06.2022.
Для чого вам потрібні наші персональні дані?
Персональні дані споживачів потрібні для занесення їх у єдину всеукраїнську базу даних ринку електричної енергії Датахаб, за допомогою якої незабаром здійснюватиметься обмін інформацією про обсяги спожитої електроенергії.
Куди саме потрібно надавати персональні дані?
Відомості про персональні дані власників потрібно надати до Вашого центру обслуговування споживачів. Якщо Ви мешкаєте в м. Черкаси чи Черкаському районі, то слід звернутися за адресою:
м. Черкаси, вул. Благовісна, 166
Що робити, якщо я ніяк не можу особисто прийти до ЦОС?
Якщо у Вас відсутня фізична можливість відвідати ЦОС, то, як виключення, цю інформацію можна передати за допомогою електронних засобів комунікації. Детальну інформацію можна отримати у Вашому ЦОС (номери телефонів ЦОС наведені у другому зверху рядку у рахунку за спожиту електроенергію).
Також такі дані прийматиме колцентр нашого Товариства:
тел. (0472) 316-316;
(067) 510-54-58 (текстові повідомлення у Viber);
(067) 510-54-57 (текстові повідомлення у Viber);
Telegram - @operator1cheenergozbut, @operator2cheenergozbut.
Потрібні дані саме власника рахунку, або підійдуть дані будь-якої прописаної за цією адресою особи?
Потрібні персональні дані саме тієї особи, з якою укладено відповідний договір, та яка зазначена у рахунку за спожиту електроенергію. Якщо фактичним власником оселі наразі є інша особа, то спочатку потрібно переукласти договір на нового власника. Детальна інформація про укладання договору міститься за посиланням: https://energozbut.ck.ua/questions.html
Що буде, якщо я не надаватиму своїх персональних даних?
Якщо у базі даних Датахаб будуть відсутні персональні дані власника рахунку, то при обміні даними комерційного обліку можуть виникати помилки, через що нарахування можуть бути некоректними.
Отже, очікуємо Ваші персональні дані та дякуємо за розуміння і небайдужість!