Споживач, у якого з вини компанії понад добу немає електроенергії, має право на грошову компенсацію.
Сума компенсації для побутових і не побутових категорій споживачів не однакова: побутовий споживач може отримати 200 гривень компенсації, а не побутовий – від 400 до 600 гривень.
Про це на своїй сторінці у «Фейсбук» повідомила голова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) Оксана Кривенко.
«У разі відсутності електроенергії (з вини компанії) понад 24 години, кожен має право отримати компенсацію у розмірі 200 грн для побутових споживачів та 400...600 грн – для непобутових.
Компенсація
не надається, якщо:
1) перерва в електропостачанні виникла через форс-мажорні обставини або з вини
самого споживача або інших осіб;
2) перерва є плановою з попередженням за 10 днів.
Нагадаю, що споживач має отримати компенсацію, якщо заплановані перерви електропостачання з попередженням споживача перевищують 48 годин», - роз’яснила голова НКРЕКП.