Сервіси, які роблять життя простішим

02 сер 2024

Сервіси, які роблять життя простішим

Шановні побутові споживачі, нагадуємо що до 3 серпня триває передача даних щодо спожитої вами електричної енергії за липень 2024! 

Покази лічильника ви маєте передавати до вашого оператора системи розподілу – ПАТ "Черкасиобленерго" (або до АТ "Укрзалізниця", якщо договір про розподіл електричної енергії вами укладено саме з цим товариством).

Наголошуємо, що покази електролічильника необхідно передавати до вашого оператора системи розподілу!

ПАТ "Черкасиобленерго" приймає покази цілодобово за телефонами кол-центру (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48), за допомогою спеціальної форми, через особистий кабінет на своєму офіційному сайті, через Telegram-бот, а також у паблік-аккаунті у Viber.

Якщо у вас оператор системи розподілу АТ "Укрзалізниця", то передавати показники засобів обліку слід за номерами телефонів: Козятинський лінійний відділ (м.Жашків): 068-35-83-794, (04342) 5-27-48; Дарницький лінійний відділ (Драбівський р-н, с.Кононівка): (044) 366-46-74; Шевченківський лінійний відділ: (04733) 5-25-01, 063-46-61-680, 098-41-94-312.

Варто нагадати і про сервіси ТОВ "Черкасиенергозбут", які дозволяють вирішувати майже всі питання, що стосуються електропостачання, дистанційно.

Непобутові споживачі

Непобутові споживачі мають змогу перейти на дистанційне спілкування з нашим Товариством ледь не в повному обсязі. В цьому їм допоможуть такі прості і зручні сервіси, як Paperless та Кабінет непобутового споживача.

Багато хто спочатку має острах почати користуватися електронними сервісами. Але щодня на електронний документообіг переходить все більше споживачів. І усі вони дуже швидко переконуються в тому, що це – легко, зрозуміло, швидко, зручно і сучасно.

З детальною інструкцією для користуванням електронного документообміну Ви можете за посиланням. А для використання Кабінету юридичного споживача слід звернутися до Центру обслуговування споживачів для підписання додаткової угоди та отримання унікального ключа ДПЕ.

Бережіть свій час та кошти за рахунок використання електронних сервісів!

Побутові споживачі

Побутові споживачі часом забувають про те, можуть самостійно отримати відповідь на свої питання щодо рахунку за спожиту електроенергію. До того ж, робити це цілодобово. Не виключенням є і можливість самостійно роздрукувати "платіжку" тоді, коли вона потрібна.

У цьому Вам завжди стане у нагоді Кабінет побутового споживача. Окремо хочемо нагадати про онлайн-сервіс ТОВ "Черкасиенергозбут" для отримання електронних рахунків. Електронний рахунок буде доставлено на Вашу електронну поштову скриньку менш ніж за 24 години після проведення розрахунку. Немає потреби чекати, коли рахунок буде доставлено на вашу адресу.

Скористатися послугою "електронний рахунок" можна в особистому кабінеті побутового споживача, або скориставшись швидкою формою на нашому сайті.

Ну і звісно ж варто нагадати усім нашим споживачам, що ТОВ "Черкасиенергозбут" доступний у соцмережі Facebook та у месенджерах Viber та Telegram.

Доєднуйтесь до нашого Telegram-чату де отримаєти оперативні та фахові відповіді на свої запитання від провідних фахівців, а дізнатись найсвіжіші актуальні новини електроенергетики у нашому Telegram-каналі, а на YouTube-каналі ТОВ "Черкасиенергозбут" – передивитися цікаві та корисні відеоролики.

Ми дякуємо усім за розуміння. А якщо у Вас виникли побажання щодо підвищення рівня обслуговування, то чекаємо Ваші рекомендації на електронну адресу ikc.zbut@gmail.com. 

Обирайте, будь ласка, найбільш зручний для себе сервіси. Дякуємо за вашу уважність та розуміння!