Шановні побутові споживачі!
Як повідомлялось раніше, для покращення якості обслуговування, починаючи з березня 2025 року, побутові споживачі, щодо яких у ТОВ "Черкасиенергозбут" є дані про адресу електронної пошти та/або номер мобільного телефону (і встановленим застосунком Viber), отримуватимуть рахунки за спожиту електричну енергію в електронному вигляді на відповідні засоби комунікації.
З метою перевірки актуальності даних, з наступного тижня вищезазначені побутові споживачі Черкаської області, які мають встановлений застосунок Viber, отримуватимуть повідомлення від нашого Товариства.
Окремо зазначимо, що такі повідомлення надсилаються лише тим споживачам, які не надали електронну пошту, проте вказали номер мобільного телефону. Якщо ви не отримали повідомлення, просимо актуалізувати (оновити, надати) дані вашого особового рахунку (електронну пошту, номер телефону) одним із зручних для вас способів:
1. Звернувшись до вашого центру обслуговування споживачів ТОВ "Черкасиенергозбут"
2. В особистому кабінеті побутового споживача на веб-сайті ТОВ "Черкасиенергозбут", проставивши відмітку про відмову від отримання рахунку в паперовій формі та надавши відомості про електронну пошту та номер телефону.
3. Скориставшись швидкою формою за посиланням: http://cabinet.energozbut.ck.ua/erahunok
Якщо ви отримали повідомлення помилково або не з вашим номером особового рахунку, просимо зателефонувати до вашого центру обслуговування споживачів ТОВ "Черкасиенергозбут" для уточнення ваших даних.
Усі споживачі, які надали електронну пошту та/або номер мобільного телефону з встановленим застосунком Viber, більше не отримуватимуть паперові рахунки на свою адресу.
Спробуйте послугу "електронний рахунок" вже сьогодні і переконайтеся в її перевагах! Дякуємо за своєчасно оплачені рахунки!