Інформація щодо порядку формування рахунків

25 кві 2025

Інформація щодо порядку формування рахунків

Шановні побутові споживачі! Інформуємо вас про порядок формування рахунків за спожиту електричну енергію і порядку здійснення оплати. 

📌 Дата здійснення оплати
Відповідно до п. 4.4 Правил роздрібного ринку електричної енергії, датою здійснення оплати за виставленим рахунком за спожиту електричну енергію є дата, на яку кошти зараховуються на поточний рахунок електропостачальника.

📌 Як формуються рахунки?
Рахунки формуються за попередній період (місяць), в якому відбулося споживання електричної енергії. Якщо побутовий споживач оплатив за спожиту електричну енергію після останнього дня місяця, за який сформовано рахунок, то ця оплата врахується в рахунку за той місяць, в якому фактично відбулось зарахування коштів.

Наприклад:
У березні 2025 року споживач отримав рахунок за спожиту електричну енергію за лютий 2025 року на суму 1157,76 грн. Дана сума не була сплачена в березні 2025 року, і була оплачена на початку квітня 2025.

Рахунок за лютий 2025
Інформація щодо порядку формування рахунків 
В такому випадку в рахунку за березень ця оплата не буде врахована і буде відображена до оплати, як заборгованість за лютий 2025 року.

Рахунок за березень 2025
Інформація щодо порядку формування рахунків
 
❗ Важливо! В цьому випадку не виникає заборгованості, але оплата буде врахована лише в рахунку за квітень 2025.

Рахунок за квітень 2025
Інформація щодо порядку формування рахунків
 
Як уникнути непорозумінь?
Щоб уникнути плутанини, рекомендуємо сплачувати рахунки вчасно - не пізніше ніж за два робочі дні до кінця місяця (звертаємо увагу тих споживачів сільської місцевості, які здійснюють оплати за допомогою Укрпошти - зарахування коштів може відбуватися протягом 5-7 робочих днів). Якщо ж оплата була здійснена несвоєчасно, вона буде відображена в рахунку за місяць, в якому була здійснена оплата.

⚠️ До уваги споживачів-боржників
Щоб уникнути відключення електропостачання, особливо в перші дні наступного місяця, рекомендуємо у разі здійснення оплати напередодні дня відключення надати підтверджувальні документи (копію квитанції) ТОВ "Черкасиенергозбут". Для цього слід звернутися до вашого Центру обслуговування споживачів, щоб наші працівники зробили відповідну відмітку до моменту, коли кошти офіційно надійдуть на рахунок нашого Товариства. Це допоможе уникнути додаткових витрат на відновлення електропостачання.

📢 Як перевірити рахунок?
Побутові споживачі часом забувають про те, можуть самостійно отримати відповідь на свої питання щодо рахунку за спожиту електроенергію. До того ж, робити це цілодобово.

Дізнатись інформацію про стан рахунку, сформувати і роздрукувати рахунок за спожиту електричну енергію, побутовий споживач може у кабінеті побутового споживача на сайті нашого Товариства за посиланням: http://cabinet.energozbut.ck.ua

Оперативно дізнатися поточний стан рахунку можна через швидку форму: http://cabinet.energozbut.ck.ua/account

🧾 В особистому кабінеті побутові споживачі можуть скористатися послугою "Електронний рахунок". Як інформували раніше, всі побутові споживачі, які надали свою електронну пошту або номер мобільного телефону, отримують рахунки за спожиту електричну енергію у вигляді повідомлень - на електронну пошту або у Viber.

Як отримати консультацію?
Якщо ж Ви є прибічником більш класичних шляхів отримання інформації, то в такому випадку Вам завжди будуть раді допомогти працівники наших кол-центру та Центрів обслуговування споживачів. Звертайтеся за номерами телефонів, пишіть на електронні адреси і отримуйте консультації з усіх питань, що відносяться до електропостачання в робочий час.

🕘 Графік роботи:
✔ Пн-Чт: 08:00-17:00
✔ Пт: 08:00-16:00
✔ Обідня перерва: 12:00-12:48
✔ Сб-Нд: вихідні

Контакти:
Кол-центр
📞 (0472) 316-316
Viber (текстові повідомлення): (067) 510-54-58, (067) 510-54-57
Telegram (текстові повідомлення): @operator1cheenergozbut, @operator2cheenergozbut
📧 Email: call.zbut@gmail.com

Центр обслуговування споживачів
Вся контактна інформація доступна за посиланням: https://energozbut.ck.ua/pidrozdily.html

💬 Будьте з нами у соцмережах!
Ну і звісно ж варто нагадати усім нашим споживачам, що ТОВ "Черкасиенергозбут" доступний у соцмережі Facebook та у месенджер Telegram: дізнавайтесь найсвіжіші актуальні новини електропостачальника у нашому Telegram-каналі, у Telegram-чаті Товариства Ви можете отримати оперативні та фахові відповіді на свої запитання від провідних фахівців.

Дякуємо за вчасно оплачені рахунки!