Що робити, коли є переплата за електроенергію, спожиту до 2019 року?
Вже третій день Черкаський ЦОС буквально штурмують юрби обурених споживачів з тих, хто торік користувався житловою субсидією. Їх усіх дуже турбує питання, що робити, коли у споживача існує наявна переплата за електроенергію, спожиту до 2019 року?
- КУДИ ВИ ПОДІЛИ НАШІ ГРОШІ!? – Таку претензію вони озвучують фахівцям Черкаського ЦОС, заледве переступивши поріг Центру.
І це при тому, що спеціалісти ТОВ «Черкасиенергозбут» не лише заздалегідь попереджали споживачів про вірогідність виникнення цієї проблеми, але й вказали шляхи її вирішення.
Детальна інструкція щодо того, що робити споживачу, у якого існує наявна переплата, міститься на звороті квитанцій з рахунком за спожиту електричну енергію, яка надійшла споживачам.
Цитуємо: «ТОВ «Черкасиенергозбут» здійснює постачання побутовим споживачам з 01 січня 2019 року та повідомляє, що переплата (у тому числі невикористані суми субсидії) по особових рахунках споживачів, яка сформована на 01 січня 2019 року не врахована в розрахунках споживачів із ТОВ «Черкасиенергозбут». Споживачам, у яких станом на 01 січня 2019 року наявна переплата за електроенергію, необхідно звернутися у свій РЕМ ПАТ «Черкасиобленерго» та подати відповідну заяву для перерахування коштів до ТОВ «Черкасиенергозбут»...».
Чіткий алгоритм дій для таких споживачів завчасно викладений і на сайті ПАТ «Черкасиобленерго»: «…Якщо у Вас наявна переплата за електричну енергію, спожиту до 2019 року, Вам необхідно звернутися до Вашого РЕМ або контролера та написати заяву про зарахування відповідних коштів на Ваш новий особовий рахунок в ТОВ "Черкасиенергозбут". Для споживачів, які протягом 2017-2018 років отримували житлову субсидію, вищевказані перерахування коштів можливі тільки після розрахунку сум невикористаних субсидій. Згідно постанови Кабінету міністрів України, такі перерахунки виконуються після завершення опалювального періоду, тобто в травні 2019 року».
Тож, шановні споживачі! Уважно читайте, та виконуйте поради фахівців.