На тлі поновлення атак російських військ на енергетичну інфраструктуру України особливої ваги набуває стабільність роботи енергосистеми та її оперативне відновлення. У цих умовах ТОВ "Черкасиенергозбут" нагадує побутовим споживачам про важливість своєчасної оплати за спожиту електроенергію та інформує про порядок дій у разі виникнення заборгованості, щоб уникнути відключення та додаткових витрат.
Передусім звертаємо увагу: відключення проводиться щодо споживачів зі значною заборгованістю (орієнтовно понад 2–3 тис. грн) або за наявності прострочення понад 2–3 місяці незалежно від суми боргу. Переліки боржників на відключення формує Товариство з урахуванням суми та давності заборгованості, після чого готується пакет документів і передається заявка на відключення оператору системи розподілу — АТ "Черкасиобленерго".
Наше Товариство надсилає попередження про можливе припинення постачання за 13–15 робочих днів до дати відключення у разі наявної заборгованості. Повідомлення надсилається поштою рекомендованим листом. Відправлення вважається належним попередженням навіть якщо адресат тимчасово відсутній або відмовився його отримати. Наголошуємо, ТОВ "Черкасиенергозбут" не зобов’язане шукати місцезнаходження боржника, тому відповідальність за неприйняття листа чи відсутність за адресою несе сам споживач.
Окрім того, наше Товариство додатково інформує всіх споживачів за допомогою SMS чи Viber (за наявності номера), публікації на сайті ТОВ "Черкасиенергозбут", телеграм-боті, Facebook і радіо про наслідки непогашення заборгованості. Саме тому, щоб отримувати оперативну інформацію про стан рахунку і не бути відключеним через заборгованість, просимо оновити контактний номер у "Кабінеті побутового споживача" на сайті або через Центр обслуговування споживачів (нагадуємо: ми не передаємо ці номери третім особам).
Щоб уникнути відключення, необхідно сплатити наявний борг, надати підтвердження оплати та, за потреби, забезпечити доступ для перевірки лічильника чи іншого обладнання. Якщо негайної оплати неможливо, зверніться до Центру обслуговування споживачів з письмовою заявою для розгляду можливості укладення договору реструктуризації заборгованості. Звертаємо увагу, що реструктуризацію може оформити лише власник особового рахунку за взаємною згодою сторін і на підставі підтвердження неможливості сплатити борг одразу. Окрему увагу приділяємо учасникам бойових дій та членам їхніх сімей і закликаємо звертатися завчасно для врегулювання заборгованості.
У разі відключення відновлення електропостачання можливе лише після 100% погашення боргу та оплати витрат, пов’язаних із відключенням і повторним підключенням, а також сплати штрафних санкцій. Вартість робіт орієнтовно становить від 400 до 3 000 грн, а загальні додаткові витрати при відключенні і повторному підключенні часто перевищують 5 000 грн.
ТОВ "Черкасиенергозбут" щиро дякує всім споживачам, які відповідально та своєчасно здійснюють оплату за електроенергію. Саме завдяки вашій дисципліні забезпечується стабільність енергопостачання в області. Якщо ж виникають труднощі з оплатою, просимо не зволікати та звертатися до Центру обслуговування споживачів — ми завжди готові допомогти у вирішенні питання.