Близько місяця тому різко зросла інтенсивність роботи Кол-центру та Інформаційно-консультатційного центру (ІКЦ) ТОВ «Черкасиенергозбут». Кількість дзвінків, що їх тоді опрацьовували фахівці збільшилась у десять разів. З тих пір ситуація майже не змінилась. Щодня на телефон Кол-центру ТОВ «Черкасиенергозбут» надходить до 500 дзвінків.
- Інтенсивність дзвінків від споживачів, отриманих упродовж місяця, не однакова. Зазвичай, у той період місяця, коли людям надходять квитанції, кількість дзвінків на телефон Кол-центру зростає. І це зрозуміло, бо внесені у квитанцію дані часто викликають ті чи інші запитання у багатьох споживачів. Спілкуючись зі споживачами ми бачимо, що переважна більшість з тих, хто сюди телефонує, це люди поважного віку, які з тих чи інших причин не користуються інтернет, і відповідно не читають інформації на сайті ТОВ «Черкасиенергозбут». Тож кожного з них інформуємо індивідуально. Звісно, це не легко, але така вже наша робота, - розповіла працівник Кол-центру ТОВ «Черкасиенергозбут» Інна Бондаренко. Саме її голос чує кожний споживач, хто за телефонував на номер Кол-центру ТОВ «Черкасиенергозбут» (0472)- 31-88-13.
Загалом, для забезпечення якісного обслуговування споживачів електричної енергії, фахівці Кол-центру ТОВ «Черкасиенргозбут» надають консультації з питань: виставлення рахунків; укладання та розірвання договору на постачання електроенергії; заборгованості за спожиту електричну енергію; ціни на послугу; зміни постачальника; відключення електроенергії за заборгованість; пільг і субсидій; стану розрахунків за спожиту електроенергію. А також приймають інформацію щодо: скарг на працівників компанії.
Кол-центр ТОВ «Черкасиенергозбут» працює з понеділка по п'ятницю з 8:00 до 17:00 год.
Номер Кол-центру ТОВ «Черкасиенергозбут»: (0472)- 31-88-13, електронна адреса: сall.zbut@gmail.com