Продовження дії договору побутового споживача

20 січ 2022

Продовження дії договору побутового споживача

Останнім часом збільшилася кількість побутових споживачів, які звертаються до ТОВ «Черкасиенергозбут» щодо продовження дії договору. Такі звернення викликані тим, що у рахунках за попередній рік зазначалося: договір діє до 31.12.2021. Тому у людей з’являються абсолютно резонні побоювання: чи не відключать їм світло через відсутність договору?

Таких споживачів ми хочемо заспокоїти і повідомити, що усі договори побутових споживачів про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг, які діяли до 31.12.2021, автоматично продовжені до 31.12.2022

Звісно ж, винятком є ті споживачі, які за 21 день до закінчення терміну дії договору звернулися з відповідною заявою про намір припинення його дії. 

Тобто, якщо Ви не зверталися до свого центру обслуговування споживачів до 10 грудня 2021 року з метою розірвати договір, то він лишається чинним майже на тих самих умовах – єдиною відмінністю цьогорічного публічного договору стала можливість відмови від паперового рахунку на користь отримання його на електронну пошту, про що зазначено у п.9 нової комерційної пропозиції «Побут», яка набула чинності з 01.01.2022. Все інше залишилося без змін.

Отже, якщо Ви бажаєте долучитися до збереження навколишнього середовища, то маєте змогу відмовитися від отримання рахунку за електроенергію у паперовій форм. Зробити це можна у Кабінеті побутового споживача ТОВ «Черкасиенергозбут».

Для цього слід зайти у свій особистий кабінет (якщо раніше Ви не користувалися цим сервісом, то спочатку слід зареєструватися), а потім поставити галочку у полі «Рахунок на електронну пошту» - цією дією Ви надасте згоду на відмову від отримання паперового рахунку за спожиту електричну енергію та виявите бажання отримувати електронний рахунок на адресу електронної пошти, яку слід вказати у полі нижче.

Зверніть увагу, що відмова від рахунку у паперовій формі не обмежує Вашого доступу до інформації про споживання електроенергії, оскільки у кабінеті побутового споживача міститься вичерпна інформація по особовому рахунку (нарахування, оплати, діючі тарифи, пільги і субсидії за їх наявності тощо). Також, за бажанням, кожен споживач має змогу роздрукувати рахунок на оплату електричної енергії у будь-який момент, якщо у цьому виникне потреба.

Дякуємо, що лишаєтеся з нами!