Тестова зміна графіку роботи кол-центру

04 кві 2023

Тестова зміна графіку роботи кол-центру

Шановні споживачі, зверніть увагу – на зміни графіку роботи кол-центру ТОВ "Черкасиенергозбут”.

З 3 квітня 2023 року наша компанія вирішила тестувати новий режим роботи колл-центру для покращення якості надання послуг.

Відтепер кожен споживач нашого Товариства з 8:00 до 21:00 (раніше з 8:00 до 17:00) має можливість зателефонувати за єдиним багатоканальним номером

(0472) 316-316

та отримати усю необхідну інформацію у режимі прямого зв’язку з оператором чи за допомогою автоматичного меню самообслуговування, яке дає споживачу можливість самостійно отримати відповіді на свої запитання. Для цього достатньо уважно слухати голосові інструкції та натискати відповідні клавіші на своєму телефоні.
 
Якщо Ви звертаєтеся з питання, яке не передбачено голосовим меню, в тому числі із питаннями про надання компенсації за спожиту електроенергію, або просто надаєте перевагу живому спілкуванню з оператором, то для швидкого з’єднання з фахівцями Товариства достатньо натиснути «0», або просто залишатися на лінії.

Також звертаємо Вашу увагу, що за номерами мобільних телефонів кол-центру (067) 510-54-58 та (067) 510-54-57 приймаються письмові звернення. Тож, за бажанням, Ви завжди можете надіслати своє запитання у наш Viber- та Telegram-чат або в особисті повідомлення на вказані номери телефону. Відповіді на Ваші звернення будуть надані в найкоротші терміни.

Не забувайте і про наш Telegram-канал Новини ТОВ «Черкасиенергозбут – тут завжди до Ваших послуг свіжа, корисна і оперативна інформація у потрібний момент. Тому приєднуйтесь і будьте в курсі важливих подій в сфері електроенергетики.

ТОВ «Черкасиенергозбут» бажає Вам легкого користування, приємного спілкування та оперативного отримання інформації, якої Ви потребуєте!