До побутових споживачів Черкаської області вчора-сьогодні надходитимуть різні СМС від нашого Товариства.
По-перше, ТОВ «Черкасиенергозбут» інформуватиме про наявну заборгованість за спожиту електроенергію.
По-друге, наша компанія як постачальник електричної енергії продовжує збирати персональні дані своїх споживачів для внесення їх до єдиної всеукраїнської бази даних Датахаб, яка має запрацювати вже у серпні.
Цього разу відповідні СМС-повідомлення надіслані частині мешканців колишніх Смілянського, Кам’янського, Чигиринського і нинішнього Звенигородського районів.
Нагадаємо, що такі повідомлення надсилаються лише тим споживачам, персональних даних яких немає у базі даних, проте занесено номер мобільного телефону. Тому, якщо Ви не отримували СМС, просимо Вас все ж таки звернутися до свого центру обслуговування або до колцентру та переконатися, що дані наявні і правильні.
Детально про причини збору персональних даних і можливості їх передачі можна дізнатися з наших попередніх публікацій. А сьогодні ми надамо роз’яснення на часте запитання наших споживачів: «Що означають абревіатури в СМС-повідомленні?»
НКРЕКП – Національна комісія, що здійснює регулювання у сфері енергетики і комунальних послуг.
ЦОС – центр обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут» (адреса Вашого ЦОС вказана у 4-му рядку на рахунку за спожиту електроенергію).
ІПН - реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код).
О/Р – особовий рахунок (відповідає номеру договору про постачання електричної енергії).
Отже, чекаємо від Вас відомості про серію і номер паспорту та ідентифікаційний код власника рахунку – такі дані приймають центри обслуговування споживачів, інформаційно-консультаційний та колцентр нашого Товариства:
➤ Електронна пошта:
call.zbut@gmail.com
ikc.zbut@gmail.com
➤ Повідомлення Viber:
(067) 510-54-58
(067) 510-54-57
➤ Повідомлення Telegram:
@operator1cheenergozbut
@operator2cheenergozbut
Дякуємо за розуміння і небайдужість!