Про СМС-повідомлення від ТОВ «Черкасиенергозбут»

27 лип 2022

Про СМС-повідомлення від ТОВ «Черкасиенергозбут»

До побутових споживачів Черкаської області вчора-сьогодні надходитимуть різні СМС від нашого Товариства.


По-друге, наша компанія як постачальник електричної енергії продовжує збирати персональні дані своїх споживачів для внесення їх до єдиної всеукраїнської бази даних Датахаб, яка має запрацювати вже у серпні.

Цього разу відповідні СМС-повідомлення надіслані частині мешканців колишніх Смілянського, Кам’янського, Чигиринського і нинішнього Звенигородського районів.

Нагадаємо, що такі повідомлення надсилаються лише тим споживачам, персональних даних яких немає у базі даних, проте занесено номер мобільного телефону. Тому, якщо Ви не отримували СМС, просимо Вас все ж таки звернутися до свого центру обслуговування або до колцентру та переконатися, що дані наявні і правильні.

Детально про причини збору персональних даних і можливості їх передачі можна дізнатися з наших попередніх публікацій. А сьогодні ми надамо роз’яснення на часте запитання наших споживачів: «Що означають абревіатури в СМС-повідомленні?»

НКРЕКП – Національна комісія, що здійснює регулювання у сфері енергетики і комунальних послуг.
ЦОС – центр обслуговування споживачів ТОВ «Черкасиенергозбут» (адреса Вашого ЦОС вказана у 4-му рядку на рахунку за спожиту електроенергію).
ІПН - реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код).
О/Р – особовий рахунок (відповідає номеру договору про постачання електричної енергії).

Отже, чекаємо від Вас відомості про серію і номер паспорту та ідентифікаційний код власника рахунку – такі дані приймають центри обслуговування споживачів, інформаційно-консультаційний та колцентр нашого Товариства:

➤ Електронна пошта:
call.zbut@gmail.com
ikc.zbut@gmail.com

➤ Повідомлення Viber:
(067) 510-54-58
(067) 510-54-57

➤ Повідомлення Telegram:
@operator1cheenergozbut
@operator2cheenergozbut

Дякуємо за розуміння і небайдужість!